Verzenden en retouren

Door extreme drukte geven alle vervoerders aan een 24 uurs levering niet te kunnen garanderen.

Daardoor kan dus langer duren dan gebruikelijk voordat de bestelling afgeleverd wordt.
 

Verzenden: 

Dagelijks worden de bestellingen verwerkt (maandag-vrijdag) en mits voorradig zoveel mogelijk dezelfde dag verstuurd.

Tijdstip van bestellen is van belang. Voor 15:00 (Afhankelijk van de leverancier, drukte en vervoerders) is vaak dezelfde dag verzonden.

Met spoed onderdelen nodig? Overleg dit voor bestellen met ons om teleurstelling te voorkomen. 

BELANGRIJK: Niet alle vervoerders leveren op zaterdag!

Door een directe samenwerking met diverse leveranciers worden de bestellingen door verschillende vervoerders (PostNL/Packs/DPD/UPS/GLS) bezorgd. 

Het is niet mogelijk een vervoerder te kiezen of te bepalen hoe een artikel verstuurd wordt. Dit zal altijd worden gedaan door onze leverancier.

Verzendkosten:

Wij hanteren een vast bedrag van 6,95 per bestelling voor verzend,- administratie en verwerkingskosten, verstuurd binnen Nederland met een gewicht van 0-10 KG en een maximale afmeting van 175x78x50cm. 

Voor bestellingen vanaf 500 euro berekenen wij geen verzendkosten,- administratiekosten.

Eventuele extra kosten om grotere, zwaardere of speciale pakketten (bv ruiten of bumpers, plaatwerk) te vervoeren zullen wij altijd vooraf met de klant overleggen en na goedkeuring berekenen. Deze bestellingen kunnen namelijk niet met een gewone pakketdienst geleverd worden. Komen via een expediteur.

De verzendkosten naar landen buiten Nederland op aanvraag. De meeste bestellingen kunnen voor 15,- verstuurd worden naar bv België, Frankrijk en Duitsland.

Retourzending: 

Controleer direct na ontvangst van uw artikel(en) of deze onbeschadigd en compleet aan u geleverd is/zijn.

Mocht dit niet het geval zijn, dan dient u dit binnen 24 uur na ontvangst via e-mail of telefonisch via +31 6 54 78 22 75 aan ons te melden. 

Mocht u de bestelling door een andere reden willen retourneren, dan kan dit uitsluitend indien deze: 
 

  • Via e-mail of telefonisch bij ons is aangemeld (altijd eerst melden en met ons overleggen). 

  • Binnen de termijn van 14 dagen (na ontvangst) wordt teruggestuurd; 

  • In de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking zit; 

  • Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd is. 

  • Franco (eigen kosten) retour wordt gestuurd. 

 

Let op:

  • Artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Deze artikelen worden naar u teruggestuurd en de gemaakte kosten zullen in rekening worden gebracht.

  • Onderdelen die door de klant verkeerd besteld zijn of niet nodig zijn (b.v. verkeerde diagnose), kunnen retour maar daarvoor moeten wij kosten in rekening brengen. Deze kosten verschillen per artikel en worden door ons bepaalt. Het gaat dan over: Administratiekosten, Ideal of Paypal kosten, retour verzendkosten naar magazijn/leverancier, transactiekosten bank etc. 

  • Gemaakte verzendkosten worden niet door ons gecrediteerd. 

  • Speciaal bestelde onderdelen worden niet retour genomen. Dit zijn onderdelen die niet normaal in voorraad zijn en dus niet retour kunnen.

  • Stuur nooit zonder aankondiging iets retour aan ons in Zeewolde. De onderdelen moeten niet retour naar Zeewolde maar naar een door ons opgegeven adres (retour afdeling leverancier).

 

BELANGRIJK:

Losse onderdelen voor een auto bestellen is lastig. Vaak komt het voor dat er verschillende type en modellen voor hetzelfde onderdeel te kiezen zijn. Dit kan per model en type auto verschillen.

Om zoveel mogelijk te voorkomen dat er verkeerde onderdelen verstuurd worden helpen wij graag met het vinden van de juiste onderdelen.

Stuur ons een email of chat en wij kijken even mee. Op deze manier kunnen wij veel ongemak en kosten voorkomen.