Tijdstip van bestellen is van belang. Voor 13:00 (Afhankelijk van de leverancier, drukte en vervoerders) is vaak dezelfde dag verzonden.
Met spoed onderdelen nodig? Overleg dit voor bestellen met ons om teleurstelling te voorkomen.
BELANGRIJK: Niet alle vervoerders leveren op zaterdag!
Door een directe samenwerking met diverse leveranciers worden de bestellingen door verschillende vervoerders (PostNL/Packs/DPD/UPS/GLS) bezorgd.
Het is niet mogelijk een vervoerder te kiezen of te bepalen hoe een artikel verstuurd wordt. Dit zal altijd worden gedaan door onze leverancier.
LET OP: Levertijden kunnen verschillen per artikel verschillen.
Door de enorm gestegen (brandstof) prijzen is het helaas niet meer mogelijk alle bestellingen voor een vast bedrag te versturen. Dit hangt geheel af van het gewicht en afmeting van de bestelde onderdelen. Zoveel mogelijk proberen wij 8,95 verzendkosten aan te houden per bestelling voor verzend,- administratie en verwerkingskosten, verstuurd binnen Nederland met een gewicht van 0-10 KG en een maximale afmeting van 175x78x50 cm.
De verzendkosten naar landen buiten Nederland op aanvraag. De meeste bestellingen kunnen voor 15,- verstuurd worden naar bv België, Frankrijk en Duitsland.
Retourzending:
Controleer direct na ontvangst van uw artikel(en) of deze juist, onbeschadigd en compleet aan u geleverd is/zijn.
Mocht dit niet het geval zijn, dan dient u dit binnen 24 uur na ontvangst via e-mail of telefonisch via +31 6 54 78 22 75 aan ons te melden.
Mocht u onderdelen willen retourneren, dan kan dit uitsluitend indien deze:
Via e-mail of telefonisch bij ons is aangemeld (altijd eerst melden en met ons overleggen).
Binnen de termijn van 14 dagen (na ontvangst) wordt teruggestuurd;
In de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking zit;
Compleet, niet gebruikt/gemonteerd en onbeschadigd is.
Franco (eigen kosten) retour wordt gestuurd.
Artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Deze artikelen worden naar u teruggestuurd en de gemaakte kosten zullen in rekening worden gebracht.
Onderdelen die door de klant verkeerd besteld zijn of niet nodig zijn (b.v. verkeerde diagnose), kunnen retour maar daarvoor moeten wij kosten in rekening brengen. Deze kosten verschillen per artikel en worden door ons bepaalt. Het gaat dan over: Administratiekosten, Ideal of Paypal kosten, retour verzendkosten naar magazijn/leverancier, transactiekosten bank etc.
Gemaakte verzendkosten worden niet door ons gecrediteerd.
Speciaal bestelde onderdelen worden niet retour genomen. Dit zijn onderdelen die niet normaal in voorraad zijn en dus niet retour kunnen.
Stuur nooit zonder aankondiging iets retour aan ons in Zeewolde. De onderdelen moeten niet retour naar Zeewolde maar naar een door ons opgegeven adres (retour afdeling leverancier).